26/5-12

Oj, oj, oj..... Okej steg upp 06:15 idag efter att ha sovit rätt dåligt inatt. Gjorde frukost, tittade på barnprogram och gjorde i ordning allt för zoo:et. Okej så vi far dit, är ap mycket folk, allt går inte lika lätt som jag trott att det skulle gå. Vi far hem efter cirka 1,5 timmar, det är åska och det regnar så in i och jag får inte upp någon bildörr förutom förardörren. Jag står där i ösregnet med två små pojkar och en jäkla barnvagn.......... Ringer Angie och hon vet inte vad jag ska göra, så jag får skicka pojkarna från förarsätet till sina barnstolar, sen får jag trycka in barnvagnen också. Genomblöt och otroligt förbannad och frustrerad. Nu ligger jag dock i soffan och hare bra! Förhoppningsvis går kvällen och natten okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0