18/5-12

Har suttit ute hela dagen! Vi har haft över 30 grader idag. Har legat ute på the deck och läst catching fire, den andra boken i hungergames serien. Den är så bra! Tror jag låg där i 5 timmar i sträck och läste. Jag har faktiskt klarat mig helt okej från solen. Man kan tro att jag ska vara super röd nu, men jag är faktiskt bara lite röd. Köpte mig en solkyddsfaktor 30 idag så jag skulle kunna ens vistas ute.

Imorgon ska jag passa ungarna nästan hela dagen, hoppas på bra väder så vi kan hitta på nått ute (mycket lättare då).


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du verkar ha det lite för bra Lisa!!! Ta hand om dig <3

2012-05-19 @ 03:15:35
URL: http://nilssonmatilda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0