14:18 PM

Oj, oj, oj. Ni skulle bara veta hur mycket jag försökt med att få in bilder. Men jag får det inte att funka. Jag får ta och låna en riktig dator och he in några så ni kan få se. Har dock bara tagit kort på lite hur området ser ut hittills och en del grejer jag köpt så det är väll egentligen inte hela världen.

Annars då, stannade hemma från zoo:et idag och kollade istället på lite tv-serier jag missat och pratade med mamma och pappa på Skype. Efter det for jag och Lee och mötte upp dom andra, vi åt på Chipotle (inte helt säker på namn och stavning här) sen åkte jag och Lee vidare och köpte lite grejer, jag köpte bl.a. ett iPad fodral.


Kommentarer
Postat av: Heléne Lundberg

Vill så gärna önska dej en jättehärlig tid i US.Tiden går så fort när man har roligt så det är bara att njuta! Kramar till dej från oss alla i Bjuur!

2012-05-17 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0