24/1-12

Förlåt för usel uppdatering! Har egentligen inte gjort speciellt mycket idag. Tog sovmorgon, sen kom min kära kusin runt lunch. Vi for på myrorna och köpte 3 spel, poker, GENI sport och GENI underhållning. Sen for vi och köpte semlor och lite annat gott för att sedan spela våra nya spel.
Senare for jag och pappa och åkte skidor, höll på att dö. Gud va jobbigt det är att andas när det är kallt...
Efter det åt jag lite mat och sen for jag till Bureå där vi har fortsatt i temat spel. Jag, Josse, Amanda och Tove spelade 5-kortspoker och tecken.

Imorgon är jag troligtvis ledig. Vi får se vad som händer då.

Vill även säga angående mitt inlägg om dåliga vanor. Min mamma upplyste mig om att en vana är något man gör väldigt ofta, och då kan jag inte räkna mitt alkoholdrickandet dit då jag dricker ganska sällan (sist jag drack var i Oktober). Dock påpekade min mamma att mitt godisätande är en dålig vana. Okej, ville bara klargöra detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0