21:58

Dag 12  — En dålig vana

En dålig vana... Ja ni, skulle väll kanske vara att jag är apdålig på att städa eller nått sånt. Eller ja, att dricka alkohol är väll en kanske en av dom sämre vanorna jag har. Annars vet jag inte riktigt om jag har så många riktigt dåliga vanor.

Min mamma upplyste mig om att en vana är något man gör väldigt ofta, och då kan jag inte räkna mitt alkoholdrickandet dit då jag dricker ganska sällan (sist jag drack var i Oktober). Dock påpekade min mamma att mitt godisätande är en dålig vana. Okej, ville bara klargöra detta.



Kommentarer
Postat av: Eva

Kan instämma angående städningen, men tycker väl inte du har en vana att dricka alkohol. Att dricka ibland är inte detsamma som en vana !! Jag vet ju att det är långt mellan gångerna och att du har koll på var "gränsen" går =)

2012-01-23 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0