19:56

• Dag 01  — En bild på mig + 10 fakta om mig själv




• Jag har haft tandställning, en såndär som Elisa Thornberry (fast jag hade den ju bara när jag sov).
• Jag har aldrig rökt, aldrig snusat och drack alkohol för första gången efter att jag fyllt 18 år.
• Jag har spelat klarinett, dock utan större framgångar.
• Jag älskar kött!!! Om jag fick välja, skulle jag äta en redig köttbit varje dag.
• Jag gick ut skolan med (enligt mig själv) bra betyg, 17 MVG, 1 G och resten VG.
• Jag ser ruskit dåligt, har linser med styrka -4,50.
• Jag hatar att komma sent, bland det värsta jag vet.
• Min drömresa går till USA, och jag hoppas jag får fara snart!
• När jag föddes hade jag en stor böld på huvet, som lyckligtvis försvann.
• Jag biter på naglarna när jag blir nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0