13/1-12

Dag 03  — Mina närmsta vänner

Måste böja med att säga att alla mina vänner är så himla fina!
Men mina närmaste vänne som betyder absolut mest fö mig är:



Viktoria Pettersson, min absolut bästa vän sen vi gick i tvåan och hon flyttade hit. Vi ha alltid gjort allt tillsammans. Förr var vi med varandra nästan varje dag. Våran vänskap ha bestått av att bygga kojor (verkligen det centrala i våran tid tillsammans). Viktoria är den person jag alltid kan prata med, hon finns alltid där även om det är som nu att hon sitter på andra sidan jorden. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket nu när hon inte är här. Jag längtar tills hon kommer tillbaka och allt kan bli som vanligt.
Viktoria du vet att jag saknar dig, du är bäst! ♥


Kajsa Wikström, en av mina absolut bästa vänner. Jag lärde känna Kajsa när jag böjade gymnasiet, men vi böjade egentligen inte vara med varanda förrens i slutet av ettan/början av tvåan. Sen dess har vi gjort så otroligt mycket tillsammans. Några av mina absolut favoritminnen är med Kajsa. Vi ha så otroligt roligt med varandra. Kajsa är också en sånn jag kan prata med allt om, och under de tre år vi känt varandra har hon fått ta del av många av mina hemligheter och problem. Dock har även denna vän övergivit mig och hon bor nu i Åre.
Saknar dig Kajsa och jag kommer snart och hälsar på ♥


Amanda Andersson, även hon lärde jag känna när jag började gymnasiet. I början umgicks vi inte jätte mycket men dom två senaste åren har det blivit en hel del. Amanda är även hon en av mina bästa vänner. Har alltid så himla roligt med Amanda. Oavsett vad man gör så har man roligt! Amanda känns mer som en syster för mig.
Amanda du är en av mina absolut bästa vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: vikkiep

jag saknar dig med. Du är den bästa även om du är sålångt borta. KOJOR <3

2012-01-14 @ 08:13:05
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Ammmee

Naw, you are awesome ! :)

2012-01-14 @ 15:44:56
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0