12/1-12

Dag 02  — Min familj

Min underbara och jätte fina familj består av fyra personer. Min mamma och pappa. Eva och Anders. Mamma kommer från Örebro, men flyttade hit med sin förra man Dick. Dom har tillsammans Erik, min äldsta bror som förra året fyllde 30 år. Pappa kommer från Bjurträsk, och han och mamma träffades faktiskt på Mollys. Resultatet av de blev mig och Martin. Martin är 21 år, bor fortfarande i stan (Erik bor i Stockholm) så träffar han lite oftare än jag träffar Erik. Jag själv bor forfarande hemma och är 19 år.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag älskar min familj över allt annat och är väldigt lyckligt lottad över att ha så fina personer runt omkring mig. Ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0