1/2-12

Dag 21  — Min dag i bilder&text 

Okej det här är då gårdagens punkt.


Började min dag med ett arbetspass, 8-12. Var väldigt, väldigt lungt på jobbet och det flöt på bra.

Efter det kom jag hem, åt lite ungspankaka till lunch och satt vid datorn tills jag skulle hämta matilda. (har ingen bild på detta)



Vi for på stan, köpte med oss lite sushi, for hem och åt och hade det mysigt. Sen tog vissa av oss (matilda) en nap, för att orka med att fara på bion.


Vi såg Mission impossible, helt okej film (jag gillar egentligen inte sånna filmer, men den funkade helt klart).
Efter det åkte vi hem och la oss och sov.
Ungefär så såg min dag ut. En riktigt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0