18:45

Har haft en überbra dag i Luleå med Kajsa! För det första när vi satt i bilen och diskuterade gamla luleå minnen (luleåkalaset dvs) så kommer jag på, från ingenstans att jag tror att trubaduren som var och spelade på våran efterfest kanske kunde ha varit Cowboykillen i IDOL (Fredrik Lundman). Så vi sitter och diskuterar detta i bilen, sen väljer vi att skicka iväg ett sms till pojkarna som bekräftar att JA det var han. Så nu vet ni det!
Nog om det och över till shoppingen haha. Jag fick med mig ett par skor, en tröja, underkläder, en ansiktskräm, och en hårgrej som jag inte får att funka.

Och sist men inte minst! Jag fick äta på mitt älskade McDonalds ♥♥♥
Tusen tack Kajsa för presenten!


Kommentarer
Postat av: kaiiiiiiiiiiisa

king king king <3

2011-09-21 @ 20:06:09
URL: http://kajsasvildavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0