14/9-11

Sen sist jag skrev har jag haft en sleepover turné, första stopp var som ni tidigare kunde läsa Amanda. Dan efter det for jag till Kajsa för måndagsmys med popcorn, vindruvor och grönsaker och dipp. Såg även två filmer och hade det allmänt bra i Kajsas frigge där vi sov. Igår då, ja då blev jag och Kajsa bjudna på gomiddag av Petz och Amanda hemma hos Petz. Vi åt som sagt, spelade spel, och kollade filmer (kanske dom sämsta filmerna jag sett). Jag råkade somna under sista filmen och när jag vaknar upp är mina vänner borta.. Hittade dom i sängen sen.

Riktigt bra dagar! Idag sover jag hemma och imorgon gör jag kanske nått vettigt. Vi får se!


lite dålig kvalla på bilderna men det får duga.


Kommentarer
Postat av: mattttis

du det där sista känner jag igen!!!!!!

2011-09-15 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0