16:34

De flesta som känner mig vet att jag ÄLSKAR tv-serier! (Är kanske inte så svårt att undgå då det typ är det enda jag gör på dagarna). Sammanlagt följer jag ungefär 14 stycken tror jag. Dock har vissa uppehåll.. 
Här nedan ser ni min facebook-info, under TV kan ni e några av de serier jag följer (GG,TBBT, HIMYM, The buried life, Solsidan, 2 ½ men, Friends, Awkward, OTH, CT och glee)  Dom som inte finns med är väll Americas next top model, Jersey shore och Desperate Housewives.
Skämms nästan när jag skriver det här. Hur har det kunna bli så många serier? Kanske därför jag spenderar så mycket tid vid min älskade dator. Men alla serierna är SÅ BRA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0