8/6-11

Min dataladdarsladd har tyvärr gått sönder igen, och jag kan därför inte använda datorn. De senaste dagarna har även de varit fulla med roligheter. Idag hade vi FL-dag vilket innebär brännboll och staffetter, även i år kammade vi hem den åtrovärda tårtan och vi kan konstatera att vi aldrig under de tre senaste åren har förlorat en brännbollsmatch. Grymt jobb av SPFL 3b!!! Igår då, Martin fyllde 21 år och balen var även den. Så jag for först upp på stan för att inhandla presenter, sen fotade jag Kajsa och Simon (bilder kommer senare) efter det for jag, Matilda och Evelina och kollade på alla som gick på röda mattan och sist men inte minst var det firande av Martin.  

Imorgon ska jag fara och klippa mig ock fixa håret för jag ska även fotograferas. På kvällen blir det att klä skrinda och på Fredag är det studenten!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0