22/6-11

Har under den senaste tíden funderat väldigt mycket på vad jag vill göra till hösten och även nästa år. Vad har jag kommit fram till då? Jo jag MÅSTE jobba, kanske inte det jag helst vill göra men men. Vi får se om det bli att stanna här i Skellefteå eller om jag kanske far till Norge. Efter att jag fått ihop lite pengar så vill jag ut och resa, överallt! Helst skulle jag vilja fara på en jordenruntresa med stopp i USA, Nya Zeeland, Austalien, Thailand/Vietnamn, Fiji. Skulle även vilja fara till Alperna. Är det nån som vet ett land/ställe jag måste fara till så hojta till!

Vi får se hur det går med planerna, om det blir nått av dom eller inte. Only time will tell.


Kommentarer
Postat av: thea

Venedig är ju ett måste, innan det går under vatten!

2011-06-22 @ 21:43:40
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0