25/2-11

En vecka kvar till USA nu. Det praktiska är klar (iallafall det mesta) har dock inte bärjat packat (som vanligt). Jag kommer att flyga ner till Stockholm på torsdag, sover på Quality hotell arlanda och iväntar fredagen.

Klockan nio kommer mitt flyg till USA att lyfta, ska först åka till new york och mellanlanda, kommer sitta på flygplatsen i hela 7 timmar (ojobbigt - jag vet!), men jag ska nog kunna sysselsätta mig under tiden. Mitt första stopp kommer troligtvis bli Starbucks då jag alltid velat gå dit och sitta och dricka en kaffe. Dock är problemet att jag inte gillar kaffe men ändå, det är ett måste!
Efter det går resan vidare mot Oklahoma, vilket är mitt huvudresmål. Jag ska bo hos Brad och Sarah, vi har inte bestämt vad vi ska göra riktigt men en tripp till Texas är planerad. Jag hoppas på att få umgås med "the Morans", shoppa, se hockey, kanske även sola lite om jag har tur?! Kommer nog bli en blandning av allt och inget.
Kommer sammanlagt att stanna i 11 dagar. far hem den 15de men kommer inte hem förrens den 16de. Kommer nog bli awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0