16:33

Summering av år 2011



I januari gjorde jag typ ingenting alls. Började redan då på körskolan (ja det tog ett tag).
Annars hände inte speciellt mycket.


Här började det hänga grejer! Vi (spfl 3b) spelade våran sista skolhockeyturnering.
Jag och Kajsa for till Hemavan, och levde livet (förutom när vi var tvugna att gå med all packning upp till hotellet). Det var kallt, men vi klarade oss väldigt bra och det var väldigt roligt!
Jag bokade även min resa till USA!


I Mars for jag till USA och Oklahoma, där levde jag livet. Umgicks med Sarah, Brad och Mason, såg hockey, såg NBA basket, shoppade, åt god mat och provade Starbucks bla. Hade verkligen hur roligt som helst, och önskar jag fick göra nått sånt här igen.

 
I april var jag i Kåbdalis med mina fina klasskamrater, var även i Stockholm och firade min storebror Erik som fyllde 30 år.


I Maj hade vi friluftsavslutning i ekorrsele, åhhhh så kul det var! Jag for även till Turkiet och Alanya men två av mina bästa vänner. Hade det hur bra som helst, levde livet helt enkelt!


I juni tog jag studenten, YAYY!!! Ja, mer behöver jag inte säga.

 
I juli, var det trästocks och stadsfesten. Hade otroligt trevligt med mina vänner. Hann även med att fara till Örebro och Västerås. Hoppade fallskärm för andra gången, denna gång med Martin.


For på Lulekalaset och hade the time of my life! Lätt bästa festivalen ever! Hade så otroligt jäkla kul med Kajsa, Simon,  André och Feliks.


I septmber for jag till Turkiet igen, denna gången till Icmeler med mina älskade päron. Hade det väldigt bra!
Fina tider det där.


I oktober for jag och mina vänner och såg Daniel Adams-Ray på mollys. Denna månad körde vi även på Halv åtta hos mig, vilket var väldigt trevligt. God mat och gott sällskap!


I november klippte jag håret kort. Jag tog även mitt älskade körkort! Den 2 November gick min älskade farmor bort, jag saknar henne enormt mycket!


I början av December for jag till Stockholm för att fira morfar som fyllt 80 år. Alla syskon, kusiner med respektive och mormor och morfar for och såg SAIK spela mot AIK på Hovet. Åt även god mat och hade det riktigt bra! Sen for jag vidare till Örebro. Har även hunnit med att gå och bli med jobb.

2011 har varit ett så otroligt bra och roligt år, jag hoppas att 2012 kan bli lika bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0