10/9-11

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Massor, jag tog bland annat studenten och for på luleåkalaset.



-Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är!

- Vilka länder besökte du?
Besökte turkiet i Maj och var där nu i september igen.

- Är det något du saknat sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Mindra jobb, mer slappa dagar på stranden med vännerna!

- Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
5 & 6 Augusti, luleåkalaset. Sen hade jag en riktigt bra födelsedag.

- Största misstaget?
Inte varit i stugan och umgåtts med kusinen lika mycket som jag velat.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var sjuk från studentveckan fram till mitten av juli.

-Bästa köpet?
Festivalpasset Luleå & Turkietresan ligger i toppen.


-Vad spenderade du mest pengar på?
Mat & godis skulle jag gissa.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner, bra festivaler och mycket annat.

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Daniel Adams-Rays låtar ligger varmt om hjärtat som bästa låtar i sommar.


-Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Ungefär samma, men när jag var glad var jag riktigt glad.

-Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Umgåtts med vänner, varit i stugan osv.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, haha.

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Jobbade...

- Hur många förhållanden?
Inga alls.

- Favoritprogram på tv?
Oj, har inte sett så mycket tv i sommar. Sen har alla serier uppehåll, så vet inte.

- Bästa boken du läste i sommar?
Carrie diaries 2.

- Största musikaliska upptäckten?
Adams-Ray har blivit tokig i han.

- Något du önskade och fick?
Ett jobb, en resväska bla.

- Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kan tänka på.

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Dagen efter studenten vilade jag upp mig. Sen började jag jobba.

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
En rosa tröja och ett par rosa byxor (jobbar outfiten)

- Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj!


- Vilka nya människor har du träffat?
Några nya jätte fina personer!

- Sommarens kärlek?
mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0