4/4-11

Under de senaste dagarna då jag inte uppdeterat bloggen har jag: Vintertältat med klassen, sett hockey och varit i Bjurträsk.

Vintertältningen gick riktigt bra, jag sov gott och hade riktigt roligt. På torsdag blir det ännu en dag med klassen ute, då vi ska till Kåbdalis. Alltid lika roligt att umgås, pratad även om fest hos Kajsa på Fredag?!

OCH HUR KUL ÄR DER INTE ATT VI ÄR I SM-FINAL?!?!?! JIPPI

Helgen spenderade jag hos mina kära kusienr i Bjurträsk. Egentligen gjorde vi inte speciellt mycket, vi såg säsong 2 av the buried life, var även ute i stugan och spelade bandy men annars låg vi mest på soffan. En riktigt skön helg. Fick även se Marcus nya hund, så söt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0