21:10

Såg att Evelina Eriksson hade gjort en lista om matilda. (den hittar ni här) Så jag tänkte göra en likadan, om samma person till och med, funny!

1. Vad heter hon? Matilda Lundberg
2. Hur gammal är hon?  16 år
3. När träffades ni sist? Igår på skolan
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? Jag har trott att det var hennes naturliga hårfärg men har lärt mig att det är färgat.
6. Hur träffades ni? Våra pappor är brorsor så på den vägen skulle jag tro.
8. Är hon galen? Inte jätte, men ganska
9. Vad är erat bästa minne? Inget speciellt om jag ska vara ärlig, vi gör aldrig nått så.
10. Har ni många minnen ihop? Ja eftersom vi känt varandra i 16 år så har vi endel.
11. Vart bor hon ? Bjurträsk
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men vi har våra planer
13. Är du avundsjuk på henne? Ja på endel saker som tex hennes hår
14. Vad heter hennes syskon? Marcus
15. När träffades ni första gången? jag var väll 1 hon hade nog inte fyllt 1 än dvs hon var 0.
17. Vad går hon på för sporter? Hockey och Fotboll
18. Vad kan hon göra på helgerna? Skulle gissa på, vänner, hockey, äte, MIG osv.
19. Göra efter skolan? åka buss hem och äta. 
21. Har ni pussats? säkert när vi var små?
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej, vi har ett sjätte sinne så vi vet vad den andra tänker.
23. Har hon fräknar? Inte vad jag sett
24. Har ni kollat på film någon gång? Yes, we have.
25. Har ni bråkat någon gång? Säkert men inget jag kommer ihåg.
26. Har ni sovit i samma säng? Ja det har vi.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja det har vi
28. Har du sett henne gråta? Skulle jag tro, men inget jag minns
29. Vad gjorde du då? Inte vet jag, hoppas jag tröstade henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Nja inte riktigt arg tror jag
31. Har hon sett dig gråta? Skulle jag nog tro
32. Vad ska ni göra i sommar? Stugan säkert?
33. Har hon svikit dig någon gång? Säkert, ha ha.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Skulle nog gråta, blir deprimerad osv osv.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  Hoppas jag då, annars är vi iaf kusiner.
37. Älskar du henne? Yes I do
38. Vad är det bästa med henne? Hon är världens bästa kusin, snäll, rolig, omtänksam osv.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Tveksamt, ha ha kanske skulle njuda henne på nått gott
41. Hur ser hennes klädstil ut? Mycket snygg skulle jag säga!




MÅSTE ÄVEN TILLÄGGA ATT DET VAR SJUKT ROLIGT ATT AIK VANN NU!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Dom där utlandsplanerna tycker jag gärna att vi kan uppfylla ;)

2010-03-22 @ 18:53:39
URL: http://stigsdotter,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0