23/6-10

Idag har jag legat ute och försökt att bättra på brännan. Gick väll sådär. Ska snart göra mig nån mat och sen fara på jobbet!

Gårkvällen var iaf toppen, mat, efterrätt och annat gott, spelade lite kubb och spel med vikkan, matilda, matilda och evve. Sen for alla dom förutom maitlda S och senare kom amanda över vilket var väldigt roligt eftersom man inte träffar henne så ofta. Så vi satt och pratade och hade allmänt trevligt till cirkus 1, sen stupade jag i säng.

FÖRÖVRIGT GRATTIS TILL MIN BROR SOM VAN TRIAHTLONET IDAG!


och nu råkade all text bli jätte stor vet ej varför. CU


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite svårt å läsa ;o

Å vit färg på texten.. Hemligt brev? Haha

2010-06-23 @ 18:31:57
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0