14/1-10

Vet att min uppdatering är usel men har inget vettigt att skriva. Dagarna rullar på med skola och plugg och inte så mycket mer.

Tänkte därför skriva nått "kul". År 2009 var lite av mitt konsert år, jag gick på tre konserter och alla var otroligt bra. Den första jag såg var Britney Spears, sen Melissa Horn och sist men inte minst Lars Winnerbäck. Det är svårt att plocka en som är bättre än dom andra, dom är så olika. Britney konserten var en stor show och det var 13000 där, lasse var mycket stämning och man sjöng med, på Melissas konsert satrt jag och mamma kanske 1-2 meter ifrån hon, det var väldigt personligt på nått sätt. Så om jag skulle plocka en favorit som jag skulle vilja se igen skulle det nog vara melissa, den konserten var magisk!



Melissa Horn – Lät du henne komma närmre
Lars Winnerbäck – Elegi
Britney Spears – Womanizer - Main Version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0