6/12-10

Dag 06 – Mina syskon

Jag gar två bröder som båda är äldre än mig. En av dom (Martin) är min helbror och min andra bror (Erik) är mitt halvsyskon då vi har samma mamma men inte samma pappa.

Erik är 29 år och bor i Stockholm med Maria som han är förlovad med. Han hoppar fallskärm och har även spelat fotboll. Erik är typ världens snällaste, han är inte en sådan som bråkar med mig (det är däremot Martin). Var faktiskt Erik som fick mig att vilja hoppa fallskärm. Han är omtänksam och bryr sig om alla, dessutom är han smart och håller på med egna företag.

Min andra bror är då Martin, den som de flesta känner till. Han är 20 år och bor här i stan. Han spelar hockey och har gjort det hela sitt liv typ. Martin är snäll han också, men vi har bråkat lite mer under våra år tillsamman. Men inget seriöst bara sånndär vanliga syskonbråk. Jag är så otroligt stolt över Martin och vad han lyckats med inom hockeyn! Martin är snäll och målmedveten, ambitiös och omtyckt.

Jag älskar båda mer än något annat!


Jag, Martin, Erik och Mamma



Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för dom snälla orden syrran! :)

Ni betyder oootroligt mycket för mig också.

Saknar er jättemycket! Himla dumt att det är så långt mellan Sthlm och Ske-å...



Sköt om er där upp nu!

//Kram

2010-12-06 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0