3/12-10

Dag 03 – Mina föräldrar

Ska först och främst berätta att jag har världens bästa föräldrar.

Min mamma heter Eva och Pappa heter Anders. Dom har varit gifta i snart 21 år tror jag det är. Mamma jobbar som sjukgymnast men hjälper/hjälpte ofta mig och Martin med skolarbeten. Mamma är den person jag kan prata med allt om, hon hjälper en alltid och ställer alltid upp. Hon har lärt mig mycket, bla att stå upp för mig själv, göra de jag vill och gå min egen väg.

Pappa jobbar på input där han säljer möbler (mest kontorsmöbler). Pappa är den person jag har som roligast med. Han är oftast den som ska skoja till det med mer eller mindre lyckade skämt. Pappa får en alltid att skratta och det är lätt att koppla bort annat och bara vara sig själv med honom.

Jag älskar er båda väldigt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0