23/12-10

Dag 23 – Det här saknar jag

Det jag saknar mest just nu är värme och thailand. Hur underbart hade det inte varit att ligga på en strand, sola, bada och bara ha det allmänt bra. Just nu är det kallt och mycket snö, jag önskar jag kunde byta ut det mot värme och sol för en eller två veckor till att börja med.

Nått annat jag saknar är endel av mina vänner. Viktoria tillexempel, förr umgicks vi nästan varje dag vi var med varandra dygnet runt och gjorde allt tillsammans. Nu förtiden är vi väldigt sällan med varandra. Egentligen tycker jag inte det har gjort speciellt mycket med vårt förhållande, vi är fortfarande lika tajta. Men jag saknar att göra allt det där vi gjorde, att bara vara tillsammans, att prata om allt som hänt, om man behöver någon att prata med. Nu är det så sällan så det blir inte riktigt samma sak, nu pratar man bara om det viktigast, det den andra missat. Det blir inte dom små sakerna och det saknar jag. Jag älskar dig vikkan!
Jag saknar även Ida Erixon som jag var rätt mycket med när jag var mindre, vi såg alltid Wild kids, vi for på hockeycuper osv. Det saknar jag också, allt det där roliga vi gjorde. Miss u Ida.






Kommentarer
Postat av: viktoria

DU är bäst lisse! <3

2010-12-23 @ 15:39:29
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0