8/12-10

Dag 08 – Ett ögonblick

Okej nu ska jag alltså berätta om ett ögonblick. Det finns så himla många att välja mellan, och det stod och vägde mellan fallskärmshoppet och det jag nu har valt.

Here it goes, I april förra året skulle jag sitta barnvakt åt Mason världens sötaste unge en sista gång innan de for. Jag kom dit och vi lekte lite, dansade lite och hade det allmänt mysigt. På kvällen när jag skulle lägga honom, gjorde jag först en nappflaska och vi gick ner till hans rum och satte oss i gungstolen dom hade. Där satt vi ett tag och han somnade sedan i famnen på mig. Det är ett ögonblick jag värdesätter väldigt mycket, just det att han somnade när jag satt och höll i honom. Det var sista gången jag satt barnvakt åt honom. Men jag hoppas att jag får komma och hälsa på han i Usa eller Canada någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0