29/12-10

Har 2010 varit bra? 
mycket bra skulle jag säga!

Höll du några utav dina nyårslöften?
skulle inte tro det

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
ja om inte ännu bättre!

Har du förlorat någon kompis detta år?

nej, bara att söta mason som flyttat.

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder eller godis kulle jag tro

Finns det någonting du ångrar med 2010?

inget jag kommer på nu

Blev du kär i år?

nej

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, hoppade fallskärm tex.

Dog någon som stod dig nära?

nej, som tur är ♥

Vilka länder besökte du?

sverige?

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
utlandsresor, typ thai och USA

Fick du sparken under 2010?

nix

Största misstaget? 
ingen aning 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förutom mitt knä som vart paj ett tag så nej.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

oj, mycket gjorde mig riktigt glad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
kommer inte på någon nu, måste nog säga pass på denna fråga

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! skulle jag tro, ingen jätte storskillnad.

Hur tillbringade du julen?
hemma med familjen, Gertrud och Ulf.

Favoritprogram på TV?

HIMYM, oth, gossip girl mfl.

Bästa boken du läste i år?

antingen någon av böckerna av lauren conrad (typ sweet little lies) eller the carie diaries.

Största musikaliska upptäckten? 
ö, ingen aning. 

Något du önskade dig och fick?
pengar hehe

Något du önskade dig men inte fick?
ja alla resor jag önskade mig och jag fick inte en enda.

Årets bästa film?
dear john om jag ska välja en.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
minns inte.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? 
resor? kärlek?

Vad fick dig att må bra?

familj och vänner

Vilken kändis var du mest sugen på?
oj, kanske jacob markström som vanligt?!

Årets mat:
någon typ av kött med nån typ av potatis till.

Årets dryck:
Loka/ramlösa

Årets semester:
örebro/västerås eller åre

Årets konsert:
trästocks och melissa horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0