21:08

Dag 01 – Om mig

Jag, Lisa Sofia Lundberg föddes den 29 augusti 1992. Jag går alltså årskurs tre. Jag går linjen Spectrum Friluftsliv och ledarskap, och älskar det (iallafall friluftslivet och dom roliga kurserna). Jag trivs jätte bra i min klass, och tycker skolan är rätt rolig. Men det betyder inte att jag inte längtar till studenten, ska bli så sjukt skönt. Efter skolan har jag tänkt dra till USA för att jobba som au-pair då jag gillar barn (särskilt dom små).
På min fritid kollar jag tv-serier på datorn, pluggar, tränar och kollar hockey. Ishockeyn är nog det roligaste skulle jag säga, har inte missat en enda hemma match i år.
Jag gillar även musik och just nu lyssnar jag mest på Rihanna, Daniel Adams-Ray, Swedish House Mafia.

Övrigt: Har nån konstig blandfärg på både ögon och hår. Ögonen är blå-gröna? Mitt hår är Brunt, orange och mörk-blont beror på vem man frågar. Min klädstil är inte mycket att hänga i granen, blir oftast jeans och en tröja kanske en skjort på skolan, annars hemma vandrar jag runt i mina mjukiskläder.

Annars har jag inte så mycket att tillägga, förutom att jag söker en baldejt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0