17:37

Igår vad jag med viktoria och vi hade våran lilla julafton, vi pratade om det mesta som hänt sen sist vi sågs. Vi spelade en hel del skip-boo, typ världens bästa spel. Men framförallt pratade vikkan om hur bra hennes liv var för stunden därför tänker jag berätta om mitt liv och om hur bra det är.

För och främst då:
JAG VANN 75 VÄLBEHÖVDA KRONOR PÅ EN TRISSLOTT ♥ (tack gud)
jag fick högsta betyg i svenska (tack katarina berglund)
jag fick vg i engelska (tack Elisabeth)
jag har jullov (tack)

livet känns bra just nu, mest för att jag vann på min älskade trisslott. Men vet dock att när jag köper nya så kommer jag förlora men vad gör det?


Kommentarer
Postat av: viktoria

HAHA grattis :D Nu är det din tur att vinna i skip-bo, höhöhö

2010-12-22 @ 18:10:05
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0