17/12-10

Dag 17 – Mitt favoritminne

Ett av mina favoritminnen är från i höstas när vi var med klassen i Ammarnäs. Det var så otroligt kul. Även om det var jobbigt som tusan, jag har lärt mig sen vougga att man ska inte tänka på det jobbiga och nu i Ammarnäs så gjorde jag inte det, så det var lättare att njuta av hela upplevelsen.

Att sova i tält, laga mat på trangiakök, gå på turer, dricka vatten ur bäckarna allt det är så himla roligt. Att jag dessutom fick fara med mina über bra klasskompisar gjorde inte saken sämre. Att det var snöstorm enadagen gjorde min inte heller något, det var så sjukt mysigt att sitta inne i den där stugan tillsammans allihopa. I ammarnäs kände jag mig verkligen lycklig, man slipper bekymrena som kommer med skolan och så. Du behöver inte stressa. Det var verkligen en sjukt rolig och nyttig upplevelse och jag hoppas jag får fara på något liknande snart igen. Ammarnäs är definitivt ett är mina favoritminnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0