13/12-10

Dag 13 – Den här veckan

Jag vet inte om jag ska skriva om den här veckan som varit eller om den här veckan som komma skall.
Så jag har valt vad jag ska göra denna vecka som kommer: Jag har fem skoluppgifter som ska in (otroligt jobbigt) sen ska jag även fara och curla (även detta för ett skolarbete) sen har jag tänkt försöka träna lite på gymmet, kanske även fara ut och åka skidor. På torsdag ska jag på julkväll hos evelina med matilda, matiöda, och viktoria. Vi ska har julklappsleken och lite annat mys. Detta betyder även att jag måste på stan och inhandla en julklapp för detta.


förra året.


här har vi alla personer som ska vara med på torsdag, söta va?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oerhört!

2010-12-16 @ 19:23:51
URL: http://smnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0