12/12-10

Dag 12 – Min bästa vän

Mina bästa vän heter Viktoria Kristina Pettersson, hon är tre veckor äldre än mig och bor bara några kvater bort. Vi träffades i tvåan när Viktoria flyttade hit och började i min klass. Sen dess har vi hållit ihop, i vått och torrt. Våra stora hobbys är att bygga kojor, äta rostade mackor med kaviar och leka med burba (sån där lera). Vi gillar även att bada med cyklop och cykla bland annat. Viktoria är den person jag kan lita på till hundra procent, vi har alltid roligt tillsammans även om vi inte gör någonting. Hon är världens bästa vän!


Kommentarer
Postat av: viktoria

<3

Det bästa med en bästa vän är att man inte behöver känna sig tvingad att göra något superspeciellt. Utan men vet att man har skitkul även om man bara sitter och stirrar in i en vägg. Inte för att vårat största intresse är att glo på väggar men ändå :D

2010-12-12 @ 16:50:41
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0