min helg

Okej nu ska jag ta tag i bloggandet och skriva vad jag gjort de senaste dagarna.

Torsdag till fredag var vi som sagt och paddlade. Vi skulle börja på kanotudden men det var så himla blåsigt att vi fick åka buss till bergsbydammen och börja där istället. Därifrån paddlade klassen mot stackrönnan. Jag paddlade med Kajsa vilket gick väldigt bra! Väl på plats där vi skulle tälta lekte vi lite lekar, åt och satt vi elden. Mycket trevligt!

fredagen for jag till Bjurträsk med kusinen. Vi åt och for sedan till Norsjö, där åkte vi skridskor i cirkus två timmar. Det var mycket roligt! Efter det for vi hem såg lite IDOL osv.
lördagen gjorde vi inte så mycket speciellt. Idag åkte vi mot stan vid ca 9.20 kom hit lagit det lungt och sett hockey.

Mycket trevliga dagar! Tyvärr gick det inte att lägga in bilderna från min mobil till datorn, varför vet jag inte. Så inga bilder från kanotingen än.



Kommentarer
Postat av: Ewe

hahaha fräsch!

2009-09-14 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0