frågor - svar



Blir nu igen känd på stan för din blogg ? Isåfall gillar du det ?
Nej verkligen inte.
SKAFFA EN KILLE? Okejm om jag får en 5a.
Har du något djur ? ( förutom en guldfisk i kaminen) Nej tyvärr inte, men jag har haft dos marsvin.
Vad tycker du om :
1.Kissie
Sjukt underhållande.
2.Blondinbella Hyffsad
3.Dessie Kissie kopia
4.amir aka gaybloggen Rätt bra
5. paow sjukt tråkig
6 mig :$ (viktoria) Mycket mycket dålig. Nej skämt åsido den funkar.
vem är du? Lisa Sofia Lundberg
Heter det pannkakor eller plättar? Pannkakor
Vad menar du tränar med idro? Jag tränar på Idro med som ligger på 360.
Om du fick välja, äta ärtsoppa varje dag i ett helt år eller att aldrig mer se en harry potter film? Det var svårt, men skulle nog välja att aldrig mer se HP..
Chips eller godis? Beror på, oftast godis (choklad)
harry potter eller "amirs" chad? Då väljer jag "amirs" chad (dvs chace crawford)
Saknar du scouterna? Ibland ja.
har du många par skor? Inte överdrivet kanske 10par?
är du snygg? Skulle jag nog inte påstå
vad har du för storlek på regnjackan du har på bilden? Ingen aning lånade den av min mormor och morfar.
hur många svampar plockade ni? Det vet jag itne, jag räknade tyvärr itne.
gillar du mackor? Ibland, jag har perioder då jag äter mycket/lite.
gillar du mat? Ja väldigt mycket <3
gillar du sallad? Ja, favoriten är fetasallad.
har du fem katter? Nej det har jag inte.
varför har du inte fem katter? Min mamma gillar itne katter.
har du en hamster? Nej, inga husdjur.
har du bra dator? ja det tycker jag.
har du sett kill bill? Nej det har jag itne, borde jag?
vill du veta hur gammal den femte getbonden är? Spelar itne så stor roll, vill du berätta?
vad är din politiska åsikt? Har ingen.
vad anser du om gröna tröjor? Inget fel på dom.
vad heter din kompis som har ett namn som börjar på v och slutar på iktoria? Viktoria Kristina Pettersson.
har du blont hår? Nej, jag har brunt just nu.
är du kort? Nja skulle jag väll itne påstå.
äger du något lego? Jag tror mamma har sparat det, så isf ja!
får jag chans på dig? Nej johan, tyvärr.
Vad är bäst med din klass? ROLIGA
Vad gör du om 10 år? Vid 27 års ålder har jag skafftat kille och kanske mitt första barn. Bor även i USA.
Din skostorlek? 40, jag står stadigt.
Favorit mat? KÖTT (L)
Vad önskar du dig just nu? En utlandsresa-
Har du kille? Nix, ingen kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0