kristi himmelsfärd

Goddagens! Nu har jag inte bloggat på hela helgen, pga att jag har varit hos min kusin och hon har varit här! På torsdag kväll kom Matilda med bussen vi for och köpta godis, glass osv. Gott! Sen på fredagen fot vi på bio och såg 17 again. Var väll en hyffsad film, när vi kom hem såg vi ännu en film och åt upp resterna av godiset.

På lördagmorgon tog vi en tidig bussen till Bjurträsk eftersom Matilda skulle spela match. Så jag såg den, sen for vi hem och vidare ut till stugan där vi åt, mycket gott! På söndagen vare fotboll igen så jag for och kollade matchen slutade 14-0 och Kusen gjorde 6 mål. Mycket bra tycker jag! Efter det gjorde vi inte så mycket såg tv osv. Sen imorse åkte jag in till stan för att gå skola, en dag nu sen äre vårvandring. Så nu ska jag fara och köpa lite av det vi ska ha med oss.

Jag bjuder på dessa bilder från helgen!












Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha fin min Matilda ;)Alltid lika söt.

2009-05-26 @ 19:30:17
URL: http://stigsdotter.devote.se
Postat av: Idanilsson

Två fina flickor dära!! :D

2009-05-27 @ 18:11:02
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0