sista versen

 

Lite bilder från skolavslutingen förra året!

Torsdag idag, en riktigt trevlig dag måste jag säga! Snart är det helg och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Idag har jag inte gjort nått speciellt, sovmorgon och skolan som vanligt. För alla intresserade så fick jag MVG på mitt datakunskap prov, och nu hoppas jag på samma betyg i kursen! Annars börjar skolan vara inne på sista versen för detta läsår. Vi har bara EN hel vecka kvar. Annars är det lov och vårvandring som gäller tror att det är 14 dagar kvar om man inte räknar med skolavslutningsdagen, men rätta mig om jag har fel.

Nu ska jag fortsätta med min kost och träningsarbete, hades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0