namnsdag

Godkväll, fredag idag då. Dagen har rullat på som vanligt, skolan sen har jag mest bara tagit det lungt. Såg en film nu ikväll, Freedom writers. Sjukt bra film, en av mina favoriter. Ni som inte har sett den, gör det! Annars har det inte hänt så mycket. Jag fick förresten ett sms av Amanda Burström där det stod "Grattis på namnsdagen Sofia :D ha det så bra nu åker jag till Rhodos hihi :) Kramar i massor :* vi får köpa glass sen :D:*" Detta gjorde verkligen min dag, inte ens jag själv har kommit ihåg att jag har namnsdag idag (jag heter Sofia i andranamn) och sen kommer Amanda B som jag typ är med 1 gång om året och skriver grattis. Hon är bäst!


detta var för övrigt denna enda bild jag hade på mig och amanda.

Grattis på namnsdagen till min Kusin Sofia, och alla andra vid de namnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0