kaj


Detta var tyvärr den enda bilden på mig och Kajsa.
(Kajsa i gult och jag i svarta mjukisar)
Får bli några nya bilder från Sthlm sen.

Nu är nästan allt klart för Stockholm men Kaj! Vi har bokat flygbiljetter ner den 12 juli, brittan biljetter och vi har även fixat nån rabatt sak för grönan, kommer bli guld! När vi ändå är nere i dessa trackter hade vi tänkt fara till Örebro. Där ska vi bada på Gustavsvik (nordens största äventyrsbad) och troligtvis spendera lite tid med min mormor och morfar. Kommer bli sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: kajj

Hahah vi måste fixa en bättre bild på oss tsm (A)

JAG TAGGAR SÖNDER!



Btw har vi tid med det där på skansen så är jag på! =D

2009-05-22 @ 16:56:20
URL: http://kajsasvildavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0