Vikkan

Nu ska jag dra till vikkan och hänge där ett tag. Blir säkert trevligt som vanligt! Vi ska väll bara unmgås inte göra någor speciellt, det gör vi typ aldrig. Mend et är det som är så skönt, vi behöver inte göra någonting konstant. Ändå är det stunderna med vikkan jag kommer ihåg bäst bland de minnan jag har från mina vänner. Även om jag kanske har gjort roligare saker med andra. Men sällskapet har stor betydelse!

Jag har hellre en bästa vän än flera "dåliga" kompisar! Vad tycker du är bättre en bästa vän eller flera "dåliga" kompisar?

Nu äre såhär att det itne gick att ladda upp bilder, men ni får klara er. Adios

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

Du skrev att du skulle vilja vara med i en utlottning med hörlurar med "diamanter" som vinst. Nu har jag fixat det. Kram

2009-03-29 @ 20:00:22
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: virre

jag tycker det är bäst att ha en bvfa, det är som att ha en syster

2009-03-30 @ 09:05:23
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0