Kamál

Okej måndag idag, skola är allt jag har hunnit med än så länge. Imorse hade jag en timmes sovmorgon, kändes skönt men hade hellre haft som vi hade före lovet dvs två timmars sovmorgon. Men vi har börjat om med Arbetssätt och Lärande kursen, inga större problem eftersom jag tycker de är rätt kul. För er som itne vet så handlar det om att lära sig om lärstilar, snabbläsning och lite sånt men vi gör också saker som avslappning, massage och yoga. Denna månda morgon började alltså med massage och sen försatte den med spanska i en och en halv timme inte så jätte jobbigt, vi klippte ut klockor och inte så mycket mer. Sen flöt dagen bara på datorkunskap, engelska och svenska. På svenskan fick vi tillbaka "kommunuppsatsen" och måste bara få skryta och säga att jag fick MVG och gick även vidare eller vad man ska kalla det? Det är alltså så att alla ettor skriver en uppsatts och sedan blir ca sex stycken utvalda ur varje klass som skickas vidare till rektorn osv, så tillslut kan man vinna pengar. Skulle inte ha något emot att vinna, det skulle sitta fint i plånboken.

Ikväll blir det hockey, kanske sista hemma matchen. Vilket betyder att det kanske är sista gången jag träffar Mia, sorligt. Skriver mer om hockeyn senare. Tillsvidare bjuder jag på denna sköna låt!



och för er som undrar så skrev jag dagens rubrik på arabiska (fråga mig inte varför) det betyder iallfall måndag men även fullkomlighet. Jag hoppas ni skrev upp det där?!

Kommentarer
Postat av: kajj

Hahah den där låten sööög!

Hoppas du är nöjd nu Lisa, jag läser din blogg ;)

2009-03-09 @ 18:35:52
URL: http://kajsasvildavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0