Så länge vi båda andas

Mitt internet har inte funkat sen jag publicerade det andra inlägget. Så jag har itne gjort ett piss, eller jo jag har läst första kapitlet ur  "Så länge vi båda andas". För er som inte vet är det sista boken ur twilight serien. Hade tänkt spara den till Thailand och ska även försöka göra det men den lockar så mycket. Jag var till och med tvungen att läsa sista sidan, ja jag vet så gör man inte men jag gör det alltid. Många tycker att man förstör späningen i boken osv, men jag kan inte läsa den annars, man blir på nått sätt lungnare.

Annars då ska fortsätta plugga lite, ska även fara och handla lite fika till imorgon. Det blir nog pinnbröd och kanske nån delliboll, får se.


skriller imorgon brudar, peppa!

Kommentarer
Postat av: IdaNilsson

Ja, vi måste hitta på nått !! =D

Men vilken dag passar det dig ? =) sen måste vi ju försöka fixa så Matilda oxå kan följa... :)

2009-03-12 @ 16:07:53
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0