09-03-27

Kom nyss hem från hockeyn, tyvärr blev det förlust med 2-3 i sd. Idag avr en riktigt bra dag, vi hade kost och träning (inte så jobbigt). Sen hade vi dansredovisning på idrotten, var riktigt roligt faktiskt! Sen hade vi världens längsta hål i väntan på dansuppvisningen av ES-dans eleverna. Efter det cyklade jag och kaj hem till mig, och sen vidare in till stan. Vi vandrade runt en stund köpte snoddar och hårspännen. Sen mötte vi upp Amanda och Petz, och därefter kom Matilda. Vi gick på Dallas och åt där Sofia väntade. Därefer bar de av till hockey.

Nu ska jag och kusen bara softa och imorgon ska jag börja packa. Ciao!

Förresten tog jag ett Harry Potter quiz på facebook, det handlade om vilken karaktär man var. Jag blev Harry P!


You are very brave and fearless.
You are kind to others around you and are a great mentor.

Kommentarer
Postat av: virre

om du är hp vill jag vara ihop med dig

2009-03-28 @ 10:26:37
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0