hockeyavslutning osv

Goddagens! Nu är jag hemma, åkte med Martin och Jenny hem från Bjurträsk. De har varit i stugan och firat sin ettårsdag, grattis! Jag har itne hunnit så jätte mycket, har packat upp mina grejer och varit på Coop och köpt resväskor. Det känns att Thailand börjar närma sig. Vi har börjat införskaffa saker vi kommer att behöva och vi har även fått hem en taxfree katalog, vi ska nog beställa lite sånt också.

I helgen då, vi kom till Bjurträsk i fredags vid två tiden. Vi satt oss direkt och såg hockey, repriser av matcherna som gick i torsdags. Vi var även och åkte lite skridskor med Emma (dagbarn), riktigt roligt. Känns lite surt att hockeysäsongen är slut nu. På lördagen hade Matilda fotbollscup, som började rätt tidigt. Så när hon for låg jag istället kvar i sängen ett tag och sen for jag ut och sparkade med Thea (kusinernas hund). Vid kvart i tre for vi till Norsjö och kollade på Matildas match, tyvärr förlorade dom i semifinalen. Sen var det hockeyavslutning, vi såg hockeyn (som vi förlorade) och sen for vi och åt. Hade en frågesport och lite sånt, riktigt kul!


guld!



Kommentarer
Postat av: IdaNilsson

Självklart vi måste hitta på nått! :)

Hihi bara att höra av dig ;)

2009-03-11 @ 17:02:44
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0