09-03-18

Goddagens! Idag har det varit skola som vanligt, en lång dag. Det började med spanska ett läxförhör som gick rätt dåligt. Sen vare engelska, lunch, matte och sen friluftsliv redovisning. Vi hann inte köra idag så ska göra det nästa veckan, hade varit skönt att haft de bortgjort men jaja det funkar. Sen var det idrott, vi hade musik introdiktion eller vad det nu hette. Vi delades in i gruppen där jag hamnade med Rille, NickeJ, Ullis och Johan Lu. Vi ska göra en dans till Roger Pontares schlager låt. Blir nog bra, men kommer itne vara med på uppvisningen men det funkar.

Nu sitter jag här hemma, ska inte göra nått speciellt. Eller jo ikväll ska jag på hockey, Martin spelar för första gången sen skadan. Ska bli kul att se! Förresten så har Martin tagit med alla mina aik-hockeykort och signerat dom. Tackar!


Här har ni ett bildcollage på några av mina fina signerade kort!
(Dimitrakos & Månssons autograf syns itne så bra eftersom de är skriva med guldpenna.)

Kommentarer
Postat av: matilda

En fågel viskade i mitt öra att Månsson dampade loss på pennan..!! hahahaha,så rolig!! =D

2009-03-18 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0