uppdatering

Halllå! Jag har inte hunnit/orkat uppdatera i helgen, har som sagt varit i Bjurträsk. Kom dit på fredag runt middagstid, vi gjorde inte så mycket den kvällen förutom att äta, och se tv. Däremot på lördag så hade vi fullt upp, vi vaknade vid nio steg upp gick ner och åt. Senare under dagen bestämmde vi oss för att fara till Skellefteå för att se AIK-Linköping (vilket slutade 3-6) men då blev det lite krångel med skjuts så vi var tvungen att ringa runt och kolla men tillslut fick vi oss iväg. Väl på hockeyn var det väll rätt kul, i pauserna fikade vi och lekte vi med Mia det var längesedan jag träffade henne så det var kul. Den här dagen har beståt av massa träning och match. Det var tjejer från Västerbotten som kom på ett läger för att ledare ville kolla på oss inför tv-pucken nästa år, kan och berätta att det gick skit.

Nu då? Jag har tagit ett avbrott från packandet tror att jag är klar men ska ringa och kolla med vikkan vad hon har packat osv. Vi far alltså till Älvsbyn imorgon vid åtta, så jag kommer nog inte att uppdatera förren på onsdag vi får se hur det blir. Tar med kameran så några bilder kommer ni nog att få se. Nu ska jag ringa mitt samtal sen blir det duschen och sen sova. Ciao


Kommentarer
Postat av: fetto

snäll blid osv

2009-03-02 @ 06:59:15
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenna! det vore schysst av dig att titta in på våran blogg: rillen.blogg.se. tipsa dina polare också!

mvh

rille+ skaparna bakom bloggen

2009-03-02 @ 21:12:10
URL: http://rillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig uppdatering gumsan. tiita gärna förbi någon dag:)

/ hades

2009-03-04 @ 12:09:42
URL: http://rillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0