söndag

Hemma igen, är riktigt trött. Så ska nog gå och lägga mig nu på studs. Men tänkte först berätta vad jag gjort i helgen. På lördag for jag upp med tio bussen till Norsjö där jag hälsade på min farmor, pratade lite med henne osv, lämnade även mitt CV på Solbacka. Sen kom mina kusiner och hämtde mig och jag for till Bjurträsk, vi for direkt ut till stugan och fikade osv. Därefter såg vi  hockey både Färjestad-SAIK och HV71-Frölunda. Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi hade tänkt spela bandy men då komma massa killar och invarderade affärn så vi sket i det. 

Idag då, vi steg upp vid halv tio och gjorde oss klara för ännu en dag i stugan. Vi åkte med skotern ut till stugan där det i hade var bra väder så vi satt mest och solade och hade skönt med fika och mat. Sen så for vi hem, for på ett "plastparty" dvs ett party för gammla där man kan köpa plast lådor osv. Haha men dom bjöd på fika och vi ska få en gratis skål så varför inte? Efter det gjorde vi itne så mycket såg tv, och sen for jag hem. Vad har ni gjort i helgen?

Imorgon bär det av till skolan sen hockey. Blir nog kanoners, fast jag tror vi förlorar men men. Jag skriver imorgon, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0