Saturday

Har nu haft ett avbrott från mitt packande. Kommer bli så skönt att komma bort, skippa skolan osv. Men självklart kommer jag sakna folk. Men jag kommer ju hem också! Dagen har bestått av Matildorna (Lundberg och Södergren), har även sett hockey tyvärr förlorade Frölunda. Så nu spelar det ingen större roll att jag missar finalen. Det är ändå dom lag jag gillar minst så. Ikväll blir det nog bara att dega framför tvn, är så jäkla trött.


bjuder på denna bild som min papi har tagit.

Men nu ska jag gå och fortsätta packa osv. Skriver säkert senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: Ja visst! Jag kommer inte ihåg, tyvärr.

2009-03-28 @ 18:56:47
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0