sanningar om mig



- jag är beronde av godis
- jag älskar vintern
- jag gillar friluftsliv
- jag är mörkrädd
- jag vill helst inte jobba när jag blir stor
- men om jag måste så vill jag bli lärare
- jag gillar musik väldigt mycket
- jag är envis
- jag har storunderläpp
- jag gillar mat
- jag tycker stugan är världens bästa plats
- jag samlar på hockeykort
- jag har haft två marsvin
- jag vill gifta mig innan jag fyller 30år
- jag biter på naglarna när jag är nervös
- jag tycker om barn
- jag har höga krav på mig själv
- jag hatar skräckfilmer
- jag gillar tecknat
- jag gillar att åka flygplan
- jag är ett stort fan av Harry Potter
- och även av Twilight
- jag har stora framtidsdrömmar
- jag blir lätt kär men det går oftast om lika fort
- jag älskar hockey
- jag har även börjat spela hockey
- jag gillar att fota
- jag vill ha tre barn, två pojkar och en flicka
- mina barn ska självklart bli hockeyproffs
- jag har spelat klarinet
- jag är alergisk mot örhängen
- mina favoritämnen i skolan är friluftsliv, idrott och svenska
- jag ser gärna Gossip girl och Desperate housewives
- jag har inte börjat övningsköra
- jag är rätt skrytsam, tyvärr
- jag har rätt dålig humor
- jag har en bästa vän, Viktoria Pettersson
- jag pratar med rätt hög ljudnivå
-
jag älskar att bada
- jag har aldrig skolkat
- jag har aldrig fått IG på ett prov
- jag gråter alltid till The notebook
- det viktigaste för mig är min familj
- jag är väldigt stolt över min bror

har ni nått annat ni undrar så är det bara att lämna en kommentar, men det avr iallfall lite om mig.

Kommentarer
Postat av: vikkie

du är min enda vän ,(cut) hahahaha men the notebook, hp , twiligt rockar =D



ps, hm jag tor det där med aldrig ig på ett prov är lite myt ;-) jag har för mig ett prov i kemi i 9an , då typ hela klassen fick ig . MEN vissa fick jue g, (host)

2009-03-11 @ 17:40:59
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: lisa

svar till vikkans om min myt , nej vikkan det var inte ett PROV det var ett såkallat "läxförhör", vi hade ju inga prov med tobias! hahaha känn på den vikkan ;D

2009-03-11 @ 17:43:12
URL: http://lisaalu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha stackars barn om du får två flickor och en pojke och de vägrar att spela hockey haha ;D

1:an stämmer nog mycket väl in på mej med hehe :) godisss<3

2009-03-11 @ 18:11:20
Postat av: ulliiis =D

haha stackars barn om du får två flickor och en pojke och de vägrar att spela hockey!! haha ;D ... 1:an stämmer nog mkt väl in på mej med, ge mig godiiss<3

2009-03-11 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0