rubriken


Herregud så skön seger, det blev 3-0 till oss. Nu står det 2-2 i matcher, det skulle vara så himla roligt om dom vann imorgon och kunde avgöra hemma på lördag! Nu hoppas vi att dom får göra det. Självfallet ska jag dit och heja på lördag, hade tänkt kolla om kusin vill komma. Får se om hon kan osv. Matilda om du ser det här kan du ju lämna en kommentar eller nått.

Nu ska jag göra mig nått fika, sitta här vid datorn en stund och sen lägga mig och läsa. Har sovmorgon imorgon så får se om jag skriver nått imorgon på morgonen.  Torsdagens planer ser iallafall ut såhär: sovmorgon>skolan>hem>fara på ica och köpa fika>äta>hockey>sova.


Vi kör en fråga också, vad är det på bilden?
om du klickar på bilden blir den större

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Snygg header!



Om vi går till semi ska Luleå också göra det så att det blir dom vi möter istället för kanske Frölunda ;)

Egentligen är HV bra på det sättet också, men hellre Luleå så man kan fara dit så därför hejar jag på Timrå (HATA HV) ;)

Bryäs och Färjestad sprollar, inte förvånande att et blev Färjestad precis :P

2009-03-12 @ 07:52:06
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Linn

Dom hade vunnit redan i måndags om Dahlberg hade fått stått :)

2009-03-12 @ 10:01:18
URL: http://linnlindahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Möjligtvis en kaffeböna kanske? :P

2009-03-12 @ 14:20:50
Postat av: kaffedrickarn

kaffeböna ?

2009-03-12 @ 16:34:42
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0