planer

Godmorgon, nu har jag suttit och gjort min kost och tränings läxa. Så den ska jag lämna in idag, så nu har jag inga läxor för stunden. Idag ska jag först och främst till skolan. Där vi har gympa, samhälls och matte. Efter skolan ska Viktoria göra någon interjuv med mig, om tjejhockey (?),  vi får se jag vet inte så mycket än. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir väll att kanske glo tv eller nått. Imorgon ska jag nog dra till Norsjö/Bjurträsk hälsa på farmor och kusiner men även se hockey. Får se om jag stannar till söndag.  Har ni några planer för helgen, isf vad?


Kommentarer
Postat av: IdaNilsson

LISAAAA!!! JAG ÄR JU I NORSJÖ IKVÄLL :D :D !!! JAG FAR INTE TILL STUGAN FÖRRÄN IMORRN =) =)

2009-03-20 @ 11:52:21
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0