packning

Nu har jag rensat min resväska, hade först packat den nästan full men nu har jagr ensat ut endel så jag ska kunna shoppa! Sista skoldagen var även den avklarad, men har mycket att jobba igen. Tar med mig endel skolsaker får följa med till Thail medans andra får stanna hemma. Har just laddat in 19 avsnitt av Simpsons på min iPod så jag har nått att syselsätta mig med. Jag måste packa klart min handbagage annars är jag redo! Jag hoppas vi stannar på nån godis affär i Luleå så jag får med mig nått sånt också, annars köpte jag två tidningar idag, Frida och Sofis mode. Känner att det har blivit mycket inlägg om min packning nu, men det är allt jag gör på dagarna nu mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0